Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Saturday 10 September 2011

Kauuuu niiiiieeeee aduhaaaaiiiiii =='

ASSALAMUALAIKUM .

Aku nak update blog dengan kadar segera sebab kelompak mataku ini tak mampu untuk dibuka seluas-2 nya . Pagi aku pegi Majlis Sambutan Aidilfitri kottt . Kottt laa , aku lupa . Dekat Majlis Perbandaran Manjung . Perhhh , memang tak ramai pulak orang yang datang . Biasa lah makan free sapa tanak . Aku tak kenal sorang pon yang ada kat situ . Mana nak kenal , too bukan tempat aku . Makanan dea malas aku nak cerita . Sapa pegi , dea tau lah . Tutup cerita pasal makan-2 nie . #sebelum too , amik nieeee :)

kipas-2 , rayyan panas too .
hai , nama saya eira . saya comel kan-2 ?
yehh , saya dah ada gigi dua batang :)
Saya pinjam jee RayBan too . Tak mampu .

Hari-2 ada sahaja yang tak kena . Ohh , itu biasa lah . Kata pon bercinta . Nyanyi sikit lagu Tom . Aku Redhaaaaaaaa . Too jee yang aku ingat . Hikhik . Awak , yee awak yang sangat saya sayangi . Saya cuba terima awak seadanya . Sebab saya pilih awak . Baik buruk awak saya kena terima . Banyak yang saya belajar dalam perhubungan kita nie . Awak , saya tahu saya tak macam ex-2 awak yang dulu . Saya tahu saya banyak buat salah dengan awak . Awak pun susah nak nampak kejujuran saya kan ? Tak apa , saya cuba untuk berubah dan ubah apa benda yang tak kena dengan diri saya nie . Saya sayangkan hubungan kita nie . Dan tentu-2nya saya sayang kat awak . Tapi jika satu hari kita terpaksa berpisah , saya minta awak maafkan saya . Halalkan segala yang pernah awak bagi kat saya . Saya pon akan buat macam too jugak . Dan saya berjanji , saya tak akan cari awak . Saya akan cuba redha . Saya tak akan kacau hidup awak lagi . Sebabnya saya tanak tambahkan perasaan benci awak kat saya . Mungkin lepas awak , tak akan ada pengganti lain dalam hati saya . Saya akan teruskan hidup saya dengan berstatus SINGLE . Saya nak belajar , nak dapat Diploma . Kerja . Kumpul duit . Ada orang nak masuk minang saya . Saya terima kalau saya dah bersedia . Jodoh pertemuan ditangan Tuhan . Okay , saya tak mampu lagi nak menaip . Terima kasih kerana sudi baca post saya . Kbai .

Saya sayang awak Khairuddin . Biarlah apa orang nak cakap . Dorang boleh cakap kan ? 

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment