Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Monday 3 October 2011

Saya tahu awak tak kesah

ASSALAMUALAIKUM .


Aku tak boleh nak lelapkan mata . Badan terasa penat . Mata tak reti nak pejam . Ada apa yang tak kena nie . Aku , aku cuba melihat kembali gambar-2 kita sewaktu bersama dahulu . Yah , tidak sengaja aku menitiskan air mata . Aku rendu saat-2 bersama kau dahulu . Susah aku nak lupakan semua too . Payah untuk aku membuang perasaan sayang terhadap kau . Rumit untuk aku padam nama kau dalam hati ku ini . Kenapa semua jadi begini ? Aku tahu kau bahagia dengan hidup kau sekarang , tapi tidak bagi aku . Setiap pagi , pabila sedar dari tidur aku akan teringat kau . Kadang kala , aku termimpi akan diri kau . Betapa aku rendukan kau . Aku cuba untuk hadapi semua ini . Aku tak kuat seperti yang kau sangka kan . Aku masih belum bertemu lagi dengan insan yang terbaik seperti kau . Pintu hati ku ini masih lagi terkunci untuk diri kau . Tak semudah yang kau sangkakan aku akan terima insan lain . Fine , aku terasa diri ku ini terhegeh-2 dengan kau . Biarkan saja . Aku tak ambil peduli . Aku akan cuba buat yang terbaik . 

Aku ingin benda nie :
*KITA COUPLE TAPI MACAM KAWAN .
*KAU BUKAN NAK SANGAT KAT AKU PON SETAN






Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment