Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Friday 26 August 2011

aku nak mengeluhhhhh !

ASSALAMUALAIKUM .

Sebelum korang start baca post aku nie , aku nak minta maaf sekarang . Sebabnye , mungkin post kali nie akan buat someone too terasa . Ohh , im so sorry dear . Aku taip kat sini , bukan nak malu kan kau . Tapi-2 , sebab aku punya suka lahh . Hikhok . Aku taip berdasarkan apa yang aku rasa okay .

Sebenarnya , cerita aku tak ada kena - mengena pon dengan tajuk post nie . Haha . Jangan mara tau-2 . Okay , kita mula kan yee . Seriously , aku terasa nak gelak dengan perangai budak-2 sekarang nie . Haha . Okay dah gelak . Bukan apa lah kan . Aku tengok jeh gelagat dorang nie , tak matang langsung . Yee , dulu pon aku penah lalui saat nie . Dan tak ada lah sekarang nie aku nak bangga - mangga yang aku nie dah matang . Korang nak tau sebab apa aku cakap macam nie ? Haa , meh aku cita meh . Okay , macam nie . Aku sebenarnya terasa malu jugak lah dengan perbuatan mereka nie . CINTAN CINTON bagai nak rak . *Haa rak kasut kau lah . dah PUTUS gila meroyan . Dah kenapa dengan kau orang nie . Haa , aku bukan nak mengutuk kaum sejenis aku . Nie pendapat aku , apa yang aku rasa . Tahu lah korang sayang bekas kekasih korang too , tapi tak payah lah cakap nak tunggu sampai mati . WTFissshhhhh ! Cakap jeh lebih , lepas too dok menyesal tak sudah . Korang dapat apa menyesal sedih-2 bagai ? Kalau dapat Dia balik tak apa lah jugak , berbaloi-2 kan . Lepas tuh cakap tabole hidup tanpa dia . Aikk , macam too pulak . Apa lah kau nie . Selagi nyawa kau tak diambil , selagi too lah kau hidup . Aku pon susah nak cakap sebenarnye , korang paham sendiri lah . Apa , korang kata aku nak ceramah bgai . Lah , asal cakap macam too . Ehh , aku ada Tuhan aku punya suka lah . Haishh , budak-2 mmg macam nie . Tak dinafikan lah aku pon pernah terjebak dalam benda nie . Kehidupan kan berperingkat . Teringat time-2 skola dlu . Hallamak . Nak tergelak pon ada . Okay dah , cukup lah too kan . Nak bagi tahu kat korang nie . Sat lagi aku nak gerak balik Ulu Yam Bharu . Ada korang kesah ? Tak suruh korang kesah pon . HikHik . Dah balik sana , memang susah lah aku nak update blog nie . Jangan rindu-2 kat aku tau . Haha . *perasan sungguh . Kbai !

#Redha lah dengan pemergiaan seseorang itu . Jangan melawan takdir . Jodoh Pertemuan ditangan Tuhan . Upgrade diri anda untung menjadi seorang yang matang . Berfikiran positif , Profesional :)
Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment