Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Thursday 18 August 2011

kenapa tiba-2 saya buat blog baru ?

ASSALAMUALAIKUM .

harini dengan berbesar hatinya aku nak umumkan yang aku dah ade blog baru . awwwwww ! #taksuruhkorangkesahpon :) hehe , seriously aku rendu gyle nak berblog-2 nie . haa , bnde terpenting skali ! aku nak minta maaf sangat-2 kat adek tasya al-azmi sebab tak inform pape langsung pasal CONTEST yang aku buat sebelum nie dekat blog lame yang da berhabuk too . *akak minta maaf sangat-2 yee adek . okay , aku nak berterima kasih pulak dekat budak sorang nie . sebab dea laa aku terjerumus ke lembah blog nie balik . korang nak tahu sape ? haa , nie haa budak too nick sanik . syabas mokk , kau berhasil menghasut aku . act aku sebenarnye bosan gyle , sakit gyle sekarang nie . err , bukan laa sakit yg kronik sangat too . aku tasuke cari simpati dari orang . sakit sebab aku tak tahu nak cerita dengan sape pasal masalah aku . dengan menaip secara sebegini , dapat laa aku mengurangkan kesakitan yang aku alami too . aku sebenarnye tak mengharap pon nak suruh korang-2 bace aku punye post nie . yee , pastinye korang akan rase meluat bile bace post-2 aku yang akan datang . AKU MALAS NAK AMEK PEDULI okay ? sudah laa kawan-2 , terima kasih yang teramat sangat sebab sudi singgah kat blog aku nie . iloveyouu , muah-2 .



Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment