Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Friday 19 August 2011

A , aku minta maaf sangat-2 .

ASSALAMUALAIKUM .

Alhamdulillah , hari ini aku masih lagi hidup di atas muka bumi ini . okay , baca tajuk post nie msti ade yang tahu ape yang aku nak cakap kat post nie kan ? okay , bgos laa korang dah tahu . meh aku nak cita lagi meh , hangpa tanak baca ? ehh , kesa pulak aku . okay , mari kita tukar mood masing-2 kepada mood sedih , baru laa feeling habis naa . starttttt ----->> A , aku minta maaf sangat-2 . seriously , aku sedih gyle tengok keadaan kau sekarang nie . yee , sume salah aku sebab tinggalkan kau macam too je . aku tak bermaksud langsung nak buat kau macam nie . aku terpakse buat , sebab aku ta sanggup nak tipu kau lagi . 6bulan kita bersama , banyak da yang aku tipu kau . err , aku tak matang lagi mase too . tak pk kehadapan , ikut suke aku je nak buat ape . dah kenape weyy kau sanggup cederakan diri kau ? kenapeeeeeee bodoh sangat  kau nie ? kau buat bnde too , kau puas ke ? kau dapat balik ape yang kau nak ? tidakkkkk kannnn ? err , aku terpakse cakap macam nie tok bagi kau sakit hati , benci kan aku dan terus lupakan aku . A , aku tanak disebabkan perbuatan aku nie kau yang tanggung malu . tak mungkin kita akan berpatah balik jadi macam dulu . aku dah pilih jalan aku , dan aku perlu hadapi jalan nie sampai penghujungnye . aku tahu sukar tok kau lupekan semua bende nie . kau cari lah pengganti aku , insyaALLAH kau mudah tok lupekan aku . jangan lah kau ingat lagy kenangan yang dulu-2 , bende too lagy buat kau terseksa . ubah laa kehidupan kau tok kebaikan kau sendiri . lagy skali aku nak minta maaf sangat-2 kat kau , aku menyesal buat kau macam nie .

pesan aku untuk kau disana ;
aku berharap sangat-2 kau akan dipertemukan dengan insan yang lebih baik dari aku . jodoh pertemuan ditangan TUHAN . 

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment