Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Thursday 15 September 2011

Ada hikmah disebalik semua nie . Chill .

ASSALAMUALAIKUM .

Hari ini agak awal aku update blog . Yahh , jari jemari ku meronta-2 untuk menaip . Bukan hati kee yang meronta-2 ? Apa-2 pun boleh . Aku bersyukur ke hadrat Ilahi sebab masih lagi memberi aku kekuatan dan ketabahan untuk meneruskan kehidupan . Dan aku bersyukur sebab Si dea masih lagi boleh menerima aku sebagai sahabat . Alhamdulillah . Aku menaip sambil menahan mata yang agak rabak nie . Pehh , aku tidur tak sampai 2jam kot . Tape , nanti balik ulu yam boleh tidur puas-2 sebabnya aku tak akan mengadap laptop sebabnye kat sana tak ada internet . Hikhok . Tahu sebab apa aku tak cukup tidur . Apa lagi , sembang-2 dengan Si dea lah . Aku macam biasa lah , online Facebook mmg tak ingat dunia . Tiba-2 mataku terlihat sesuatu dekat Facebook . Aku nampak Si dea online . Aku terasa nak loncat-2 . Tolong percaya . Aku senyum lebar-2 . Percaya lagi sekali . Pehh , betapa gembiranya hatiku ini . Si dea comment dekat status yang memang aku tuju khas untuk dea . Ishh susa benor nak terangkan . Faham sendiri lah . Aku IM Chat Si dea dan suruh Si dea baca post kat blog aku . Sumpah aku tak sangka yang Si dea keluar pergi CC untuk online .  Aku text Si dea cakap aku nak tidur dulu . Seriously aa mata aku memang nak tutup lah kan . Dah syiokk aku tidur , tiba-2 phone aku bunyi . Phone ada tepi telinga aku jee . Pehh , tade kuat lagi kau nak bunyi kan . Memang lah , aku sendiri yang letak volume paling kuat . Hambek kau . Terkejut aku dari tidurku yang nyenyak . Senyum sambil menekan button ANSWER . Walaweyy , aku sembang bukan main lama lagi . Sembang lah sangat , aku yang banyak diam adalah .

Awak , Terima Kasih sebab still sudi nak call saya lagi . Sumpah terharu gila . Awak cerita keadaan awak masa baca post saya , saya tak sangka langsung post saya buat awak menitiskan air mata . Acececeh , awak cover-2 dengan member awak . Malu lettuw . Yahh , kita sembang-2 . Saya nangis , awak pujuk saya . Hmm , mungkinkah ini yang terakhir ? Bila awak cakap pasal kita kerja satu bumbung , lepak Restoran Salma . Tersentuh hati saya lalu menitiskan air mata . Saya tahu tak mungkin perkara too terjadi lagi sekali . Saya tak boleh lah cerita pasal kenangan-2 kita . Sedih lah brader . Tapi tak apa . Saya akan cuba . Awak cakap saya kuat , saya tak macam ex-2 awak . InsyaALLAH . Awak saje lah too api-2 saya cakap nnt adalah lah too lelaki yang nak kat saya . Ciss , awak nie saya kenyit mata laju-2 kat awak tahu lah . Terlalu awal saya nak buka hati saya nie untuk lelaki lain . Saya masih sayangkan awak .  Tak apa lah , kalau awak dah jumpa pengganti saya nnt baru lah saya cari pengganti awak pulak . Macam lah ada orang nak kat saya nie . Haktuihh . Ohh no , saya dah jemmm . Tak tahu nak taip apa lagi . Awak , saya harap kita boleh jadi kawan . Yahh , benda ini lebih kekal . Jodoh pertemuan di tangan Tuhan . Saya tak akan lupakan pengorbanan awak dalam hubungan kita yang dulu too . Terima kasih awak :)
Kita rehat sama-2 dekat Restoran Salma .

Terima Kasih , I Love You

1 comment:

  1. macam kenal je dua orang ni.
    Even taktaw hujung pangkal cerita just wanna to say be strong...~

    ReplyDelete