Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Thursday 15 September 2011

Terima Kasih . Terima Kasih .

ASSALAMUALAIKUM .

Terima kasih aku ucapan kepada korang yang sudi singgah kat blog aku yang tak seberapa nie . Macam lah ada orang nak singgah . Peduli sangat . Okay , sebenarnya kali nie post aku agak sedih sikit . Aku yang sedih . Korang watlek watpeace dah lah . Hikhik . Aku nak start cerita nie . Focus , Focus . Cukup 4bulan aku dengan Si dea menamatkan hubungan sebagai pasangan kekasih . Pehh , ayat tabole blaa . Sejak dua tiga empat menjak nie , kami asyik gaduh jee . Macam-2 hal lah . So , the best way aku minta break . Actually benda nie aku tanak pon . Si dea melepaskan aku . Mula-2 memang susah nak terima hakikat . Dua hari aku tak ada mood . Aku cuba untuk stabilkan balik diri aku nie . Alhamdulillah , sedikit demi sedikit aku boleh control diri aku . Thanks God . 

Awak , kalau awak baca post saya nie bagus lah . Hikhik . Okay firstly , saya nak minta maaf kat awak . Tolong halalkan segala-2 nya yang pernah awak bagi kat saya . Peace . Saya pon akan buat macam too jugak . Saya respect awak . Saya bukan nak puji bagi awak kembang okay . Ini kenyataan . Awak banyak mengajar saya . Saya semakin matang dalam perhubungan . Mungkin saya akan dapat yang lebih baik dari awak , tapi mungkin tak sama seperti awak yang special dalam hidup saya . Saya tanak ada dendam diantara kita . Mungkin ada hikmah disebalik semua nie . Banyak dugaan yang telah berjaya kita lalui kan . Banyak kenangan yang kita cipta . Nak tabik spring sikit boleh ? Hehe . Sekarang nie kita jadi SAHABAT . Saya harap jika satu masa nnt awak dah ada pengganti saya , awak terus terang okay . Saya tanak jadi macam ex-2 awak too . Biar kita dua jee yang tahu . Okay dah , letih pulak feeling-2 nie . Lastly , terima kasih untuk segala-2 nya . Untuk pengorbanan awak dalam hubungan kita nie . Tamat :)

Yeayy , hari isnin aku start kerja kat COOL BLOG dekat Billion Seri Manjung . Woahh , excited lebih dah aku nie . Kerja kuat untuk dapatkan apa yang aku ingin kan . Hikhok . Kbai .

Saya akan ingat kenangan gambar ini . First time kita keluar sama-2 . Peeewiiit .




Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment