Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Saturday 24 September 2011

Hari-2 aku rendu

ASSALAMUALAIKUM .

Pertama skali , Terima Kasih byk-2 kepada blogger-2 yang sudi singgah kat blog aku nie . Terima Kasih tau ! Okay , hari ini punya cerita . Yee aku kerja , shift FULL . Pehh , tak lama lagi asyuk keras aku nie . Hikhok . Hope gaji pertama nie , lepas lah salah satu aku punye Wishlist too . Amin . Hari ini ada kes sikit kat tempat kerja aku . Aku , aku tak masuk campur . Sebab nye tak ada kaitan langsung dengan aku . Aku dengar dua-2 belah pihak punya cerita . Dan aku diam . Bagus tak ? Bagus lah sangat . Woah , hari-2 pulak mama call aku . Atototo , mama rendu kat aku laa too . Ohh , along balik ulu yam tadi . Hantar barang kereta . Aku tak dapat ikut , aku kena kerja . Tak apa , nanti aku ambil cuti aku balik lah . InsyaALLAH . Semua post aku mesti ada cerita pasal Si dea . Kau jemu baca post jiwang aku nie , Selamat Berambus aku ucapkan . 

Awak , 


Kenapa setiap kali saya nak anta text dekat awak , mesti saya rasa lain macam ?
Kenapa setiap kali saya teringat kat awak , mesti saya fikir awak tak ingat kat saya ?
Kenapa setiap kali saya rendu kat awak , saya rasa macam awak tak rendu kat saya ?
Kenapa mesti ada perasaan cemburu bila saya fikir awak text dengan perempuan lain ? 
Kenapa saya rasa macam awak makin jauh dari saya ?
Kenapa mesti saya tunggu awak text saya setiap hari ?

Ini semua sebab saya terlalu sayangkan awak . Perit nya :(

Awak , tolong jujur dengan saya jika satu hari nanti hati awak dah dimiliki oleh orang lain . Tolong yee . Tak perlu lah awak nak jaga perasaan saya lagi . Seriously , saya mengharap sekarang nie . 

#Biar orang nak kata apa pun pasal saya . Saya ada hak saya sendiri . Dorang ada mulut , boleh cakap . 
Kbai !

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment