Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Sunday 25 September 2011

Nak try kawan dengan aku yee .

ASSALAMUALAIKUM .


Benda pertama aku nak cakap , Aku rendu kat Bestie aku . Huaaa . Okay , saya rendu kat awak jugak K ! Bila lah aku boleh lepak dengan korang lagi . Hari ini hari Ahad . Tumit kaki aku sakit . Hari ini Full , esok pon Full . Pehh , susah aku nak cerita . Sista , pinjam kaki . Hikhok .

Fine aku dapat tahu ada hamba Allah nie nak try kawan dengan aku . Aku takesa pon nak kawan dengan sape-2 . Kau okay , aku okay . Kau buat palat , aku buat palat kat kau balik . Ishhh , tak baik berdendam . Hikhik . Siapa yang rapat dengan aku , dea tahu aku macam mana . Jenis aku , duit memey tak berkira . Nak berkira sangat nak buat apa . Benda too rezeki datang dari ALLAH . Ehh , hang fikir sendiri lah . Aku sayang gila kat Nor Afifah Bt Abdul Hidzam . Yee sayang gila .  Aku dah anggap dea macam adik aku sendiri . Jangan nak adik sangat lah . Siapa rampas dea , aku cium pipi dea banyak kali . Hikhik . Merepek jee .

P/s ; biyy , kau jaga diri kat sana tau . Kau ada problem , share dengan aku okay . Sharing is Caring . Aku sayang kau sesangat . iloveyou , imissyou EYFA . pehh , dah macam text dengan Boyfriend pulak ! haha

Awak , saya nak mimpi awak lagi . Hehe . Kbai :)

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment