Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Monday 19 September 2011

Hari Pertama

ASSALAMUALAIKUM .

Yeayy , hari nie aku mula kerja . Kerja dekat COOL BLOG too . Not bad lah . Boleh tahan lah jugak aku punye kaki ni . Pehh , rasa dea macam masa aku kerja kat econsave dlu . Boss aku cina . Dea okay jee . Ada tiga pekerja termasuk aku . Aku baru kenal sorang . Nama Shima . Dea okay jee . Esok aku kenal lagi sorang . Huuu , minta-2 lah dea okay . Tettt . Awak , saya dapat minum free tahu . Hikhik . Jealous lah too .

Awak , saya kerja kat sini . Saya teringat masa kita rehat sama-2 dlu . Awak singgah beli Ice Blended Kiwi . Woahh , terbayang-2 tahu . Nak nanges pon ada . Kadang-2 apa yang saya buat mesti ada kene mengena dengan awak . Hmm , awak cakap saya nie bila-2 jee boleh buang awak . Awak , kalau saya betol-2 nak , saya nak . Awak boleh cakap kan . Saya tak boleh tutup mulut awak too .Orang tanya ada pakwe , ade jee . Dea duduk mana . Duduk dekat Batang Kali . Pehh , kenyataan nya saya memang tak ada pakwe sekarang nie . Saya cakap macam too sebab hati saya masih sayangkan awak . Masih , dan akan berterusan tok sayangkan awak . Saya tanak ada sangkut-2 dengan Mat-2 Navy kat sini . No No No . Awak cakap lah apa awak nak cakap . Saya dengar jee . Apa-2 pon , saya gembira sebab kita still lagi jadi Kawan . Huu , saya tak dapat bayangkan satu hari nnt awak dah ada AWEK baru , awak ta contact saya . Tape , saya paham . Saya cuba untuk belajar terima situasi sebegitu . Awak , saya sayangkan awak . Kbai .

Hari-2 saya akan ingat kat awak <3

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment