Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Wednesday 21 September 2011

Tak Ada Tajuk

ASSALAMUALAIKUM .

Aku hari nie dapat cuti . Untung weyy baru kerja dapat cuti . Biasa lah , boss aku terbaik . Aku tidur tak nyenyak . Padahal letih gila . Aku terjaga pukul 6.35pagi . Huaaa kecoh betol . Terjaga ingatkan dah pukul 11pagi kee . Haha . Aku rendu kat Si dea . Aku anta text cakap aku rendu dea . Peduli apa aku . Hikhik . Sambung tidur . Bilik macam rumah hamster aku , bersepah-2 . Buat-2 rajin nie . Kemas lah . Hambek kau , mata merah . Sorry bro , gua alergic dengan habuk . Sapa nak kawin dengan aku , cari bibik tok kemas rumah yee . Haha . Gurau jee . Aku suka kemas-2 nie , tapi kena tunggu mood rajin aku sampai . Kalau tak , haisshh malas nak cerita . Mama bebel kat aku 10kali pon , aku buat relax jee . Kuikui . Cuti hari nie bosan gila . Tak apa esok kerja . Yeayy ! Boss siap anta text lagi kat aku . 'Ami 2moro kerja full k' . Baik boss . Pehh , asyuk keras aku nnt . Kehkeh . Haa lupa nak cerita . Aku dah kenal dengan lagi sorang staff yang kerja kat tempat aku kerja too . Nama dea Zila . Aku panggil akak jee . Jenis aku lah kan , aku panggil orang dengan panggilan seperti akak , abang , adek . Aku bahasa kan diri aku sebagai Aku . Sory lah kalau korang rasa macam Kurang Ajar . Tapi memang aku dah terbiasa dan selesa macam too . Aku nak tukar wajah blog aku nie . Orange --> Purple . Okay header aku tak buat lagi . Mata aku sakit dan rabak . Kbai .


Awak , saya rendu kat awak .
Kenapa susah sangat saya nak buang perasaan sayang saya kat awak ?
Kenyataannye , saya tak akan buang awak dari hidup saya .
Awak , jaga diri elok-2 yee .
Biar saya sakit dengan kenangan kita yang dlu-2 too . 

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment