Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Monday 26 September 2011

Pelengkap Hidupku :)

ASSALAMUALAIKUM .


Ini post jiwang . Yee jiwang lagi . Aku suka , kau tak suka boleh blaa .

Hari ini cukup dua minggu kita berpisah . Saya cuba untuk terima keadaan macam nie . Sejujurnya , mmg susah untuk saya hadapi semua ini . Perit yang teramat .

Awak masih ingat lagi lagu yang sedang berkumandang dekat blog saya nie ? Mula-2 kita kenal dulu . Masa kita pergi rehat naik kereta Kenari Hijau dengan kawan-2 saya . Kita selalu nyanyi lagu nie kan . Saya ingat lagi masa too awak nyanyi .

Bila kau pergi jauh ingatlah aku
Bila ku di sampingmu peluk tubuhku
Bila kau rindu aku panggil namaku
( Botak , Botak )
Ku datang menemuimu

Masa too saya sengih-2 . Hmm , rendu nya . 4bulan kita couple , macam-2 kenangan yang kita ciptakan . Tak apa , saya bagi awak masa . Kalau awak dah ada orang lain , cepat-2 bagi tahu saya okay . Awak , saya sayang kat awak . Sayang sangat-2 . 

Okay fine , saya terlalu sayangkan awak . Tolong faham . Terima Kasih .

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment