Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Sunday 16 October 2011

Percaya Padaku .

ASSALAMUALAIKUM .

Lamanya tak update blog nie . Hai maklum lah , internet dekat rumah buat hal pulak . Banyak benda yang jadi masa aku tak update blog nie . Nak cerita satu-2 mmg ada orang nak amek tahu pon . Aku hanya mengharapkan , apa yang aku buat aritoo dihargai .

Awak , saya nak kita buka buku baru . Saya tahu , saya ada buat salah dengan awak . Awak pon sama . Sama-2 lah kita belajar dari kesilapan . Saya harap perkara nie , takan berulang lagi . Perit nya , saya sorang jee yang rasa . Saya maafkan awak , saya dah tahu cerita sebenar . Saya rasa lega . Please awak jangan ulangi lagi . Awak jangan balas apa yang orang buat kat awak , awak buat relax awak buat peace . Biar Allah yang balas semua too . Satu yang perlu awak tahu , saya betul-2 ikhlas nak bersama dengan awak . Yaa , mungkin dulu saya main-2 . Tapi sekarang nie tak . Saya akan ingat apa yang awak pesan kat saya . Awak kerja elok-2  yee . Nanti masyuk , jangan lupa tunaikan apa yang awak nak . Jangan membazir .

Sweet nye . Hmm , kalau lah saya dapat macam nie . 

#Awak , tolong percaya pada saya . Saya akan jaga hubungan ini 

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment