Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Sunday 4 December 2011

Alhamdulillah , Kehidupan Baru

Assalamualaikum .

Hmm , lama nya tak update blog . Berhabuk dah blog aku nie . Aku busy kerja , internet kat rumah pon problem . Acano aku nak update . Okay-2 . Sekarang nie , aku dah bukak buku baru . Dulu post aku asyik cerita pasal Din . Yee , dulu aku sayang dea bagai nak rak . Aku buat keputusan aku . Berpisah adalah jalan terbaik . Dea jauh , aku pon jauh . Aku memey tak confident aa dengan Percintaan Jarak Jauh nie . So , sorry lah kepada sesiapa yang terasa dengan keputusan aku . Dan aku tahu , ada orang suka aku buat keputusan nie . Okay fine . Sekarang , aku kat sini aku busy kerja . Cuti pon aku kerja . Aku dah ada pengganti dea ? Biar aku seorang jee lah tahu benda nie . Siapa yang nampak , cakap lah apa-2 pon . Aku malas nak amek port . Aku dah kata , kalau aku nak aku nak . Bila aku tanak , sorry lahh . Aku tak salahkan Din dalam hal nie . Punca datang dari aku jugak . Muda lagi derr . Lekkluu , Enjoy Luu . KehKeh .

Pasal kerja pulak . Fine , penat gila ! Tapi best kot . Siapa yang duduk area Manjung , Sitiawan too . Lai-2 beli Ice Blended kat COOLBLOG LEAD VIEW HOTEL .

Atas ferry . Otw pegi Pulau Pangkor .

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment