Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Thursday 19 April 2012

Ayahh , iloveyouuuu

Assalamualaikum

Beberapa hari aku meninggalkan blog ku ini bersendirian . Sungguh kasih . Berukband yang dipinjam dari Angah telah dipulangkan semula . Teringat-2 aku dekat blog nie . Hmm , acano itew tak mampu pakai berukband . Tanggal 19.04.2012 , hari ini merupakan hari ulang tahun kelahiran Hero ku <3 . Siapakah ? Of course lah ayah itew . Ayah , Selamat Hari Jadi Yg ke - 63 . Ohh , muda lagi . Ayah , I always love you . Please forgive . I know that I always make you angry with me . Yahh , saya seorang anak bongsu yang selalu di bagi muka . Degil . Btw , terima kasih sebab jadi ayah yang terbaik tok miey . Yeah , pengakuan aku memang manja dengan ayah . Tapi bila kena marah , ohh menitis air mata .

Angah & Abg Wan balik Ulu Yam . Celeb8 Birthday ayah . Jangan nak celeb8 sangat lah . Tiada lilin . Sebab ? Hmm , mama dengar ceramah then ustaz cakap tak boleh tiup lilin yang ada api yang terpacak dekat kek too . Grrr , aku nak makan kek . Ayah boleh duduk kat ruang tamu layan WWE . Ciss , panggil-2 ayah kata kejap , nak tengok resling #betul kee resling ? Ahh bantai jee . Akhirnya , masuk jugak kek dalam mulut aku . Pehhh sodap . Kek beli dekat King's jee . Okay not bad . Less sugar . Sambil pasang telinga , sambil too aku buat nota . Nahh amek kau . Dari bab 1 sampai bab 10 nak kena settle kan . Terbaik . Ini makannya jika asyik tangguh kerja . Esok jumaat dah kena submit , sabtu final exam , lepas too cuti seminggu . Horayyyy ! Tapi , apa nak buat ? Sumbek woiii dok lepak uma . Hmm , masa untuk siapkan thesis .

Yeahh , kini diriku semakin hampir dengan pekerjaan yang aku idamkan . Errrr , ayat nak meletop . InsyaAllah , dengan berkat doa & usaha , aku akan menjadi penolong pegawai bank . Puikkkk! Hanya mimpi~ Tak apa , kita kena mula dari bawah . Mana tahu kan . Okay sekian .


Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment