Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Saturday 20 August 2011

percubaan pertama .

ASSALAMUALAIKUM .

Pesanan penting untuk kau yang berjaya menerjah blog aku : Terima Kasih weyy , meluat dengan apa yang ada depan mata kau nie ? kau cari simbol X , kau tekan , Kbai :) 

Alhamdulillah bersyukur ke hadrat Ilahi . Kita bertemu lagi . Kehidupan ku pada hari ini lebih baik daripada yang semalam . Hari ini aku berbuka di luar . Hanya berbuka di Restoran KFC . Ayat yang akan aku dengar : Masyuk boleh lah ! Aku akan balas : Macam lah korang tak pernah Masyukk ==' . Okay semasa aku sedang menikmati juadah berbuka puasa , aku dengan tidak sengaja nya terpandang seorang pekerja yang memakai name tag yang bertuliskan dengan perkataan 'DIN' . Betapa rendunya aku kepada si dea disana . SAMSUDIN & KHAIRUDDIN . tahukah siapakah mereka ? AYAHANDA TERCINTA & KASIH SAYANG aku . *terpulang lah kat korang nak cakap apa-2 pon . Yah , aku sangat-2 merindui Mereka . Hari ini juga , aku & Kakak Tercinta bertungkus lumus untuk membuat APD . apakah itu APD ? APAM POLKA DOT lah sayang . Tidak lah bertungkus lumus mana pon , sekadar mencuba . Itu lah yang ingin aku sampaikan dalam post kali ini . Percubaan pertama aku membuat APD . Alhamdulillah , berhasil jugak . Resepi membuat APD telah aku dapatkan di SINI . Terima Kasih kepada pemilik blog yang telah berkongsi resepi APD kepada aku . Hasilnya , bakal ku paparkan sebentar lagi .

 
 *motifnye , aku nak telefon bimbit baru :)
Ikhlas dari Hatiku untuk Dirimu :
Sesungguhnya , aku amat merinduimu . Tidak tahu bagaimana untuk aku terangkan 
kepada kau wahai Kekasih Hati . Aku berharap moga kau baik-2 disana , 
Aku disini sentiasa menjaga hubungan kita .
#maaf jika post kali ini agak jiwang .


Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment