Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Tuesday 23 August 2011

Alhamdulillah , dah ada orang disisi kau .

ASSALAMUALAIKUM .

Seriously aku shockkkkk gile bila tengok benda macam nie kat MUKA BUKU kau & kau . ENGAGED TO & MARRIED TO . Sampai ternganga mulut aku . Yahh , tolong percaya . Ini kenyataannya . Selepas ternganga aku terus tutup mulut dan terkeluarlah perkataan Alhamdulillah dengan ikhlasnya . Sekali lagi , dengan ikhlasnya okay . Thanks to ALLAH sebab pertemukan kau & kau dengan insan lain . Aku happy gila bila tengok benda too . Ye , aku gembira gila . Tak sedikit pon aku rasa , huhh . Hati tak reti menipu kan . Finally , aku rasa lega gila bila kau & kau dah jumpa pengganti aku . Hopefully , dia & dia lah orang yang betol-2 mampu jaga kau & kau . Amin . Aku berharap sangat kau & kau boleh lupa segala kenangan kita yang dulu-2 dan boleh create kenangan yang baru bersama dia & dia . Alhamdulillah , doa aku dimakbulkan . Dan satu lagi , aku berharap sangat-2 antara kita tak akan ada dendam . Please halalkan segala-2nya , dan aku halalkan segala-2nya . Okay , habis cerita pasal kau & kau .

Wwoahhhh , nak raya dah . Sebenarnya mood raya aku tahun nie tak sehebat tahun-2 yang lepas . Umur semakin meningkat . Semenjak aku dah habis sekolah dan hidup berdikari , okay berdikari lah sangat . Aku terasa macam aku dah kurang dapat kasih sayang dari Mama & Ayah . Bukan salah mereka , ini semua salah aku . Terlalu degil . Tak punya perasaan . Aku pon tak tahu kenapa aku jadi sebegini . Ehh , apa yang aku cerita nie ? Haha , melalut dah . Okay-2 , cerita pasal raya . Aku dah tempah baju raya 3pasang . Tempah pakai gaji yang aku terima kerana berkhidmat di sebuah pasaraya . Tahun nie , aku merasa jugak beli benda-2 pakai hasil titik peluh aku sendiri . Woah , hebat bukan ? *biarkan aku . sahaja aku nak sedapkan hati . 


Aku , Aku , Aku sebenarnya rindu kat Mereka . Ye , mereka yang sama-2 berkhidmat di sebuah pasaraya too . Hopefully , raya nnt aku dapat beraya dengan mereka . Siapa buat Open House ? Jemput lah aku yee . Dan aku minta maaf , rumah aku tahun nie tak buat Open House . Hikhok . Nak datang beraya too , bagitahu jee . Terima Kasih . Cukup lah aku menaip untuk post kali ini . Kbai .

*nama tempat  ; SANGKAR .
#Akurendukoranggilagilalahgila . haha

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment