Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Monday 22 August 2011

Rindu , Serindu-2 Nya .

ASSALAMUALAIKUM .


Pagi ini aku ingin mengatakan bahawa aku telah berjaya menyiapkan HEADER baru . Cube korang tengok header kat atas too . Halaa , aku baru belajar . Suka hati korang lah nak cakap apa . Yang penting aku rasa bangga gila dapat buat header macam too . Apa-2 pun , Terima Kasih sangat-2 dekat Nurhani Afifah . Aku belajar buat Header dari blog dea . Okay cukup untuk benda ini . Lari dari tajuk dah aku nie .


Sejujurnya , aku rendu kau sangat-2 . Tak termampu untuk aku katakan . Aku hanya mampu pendam benda ini buat seketika . Aku tidak tahu bagaimana keadaan kau disana . Harapnya kau baik-2 sahaja disana .

Khairuddin , 

Aku rindu nak terima Sms dari kau seperti 'Morning Dear' .
Aku rindu nak Datang rumah kau , kejot kau Bangun untuk pergi ke Tempat Kerja .
Aku rindu nak rehat sama-2 dengan kau dekat Restoran Salma .
Aku rindu nak Lepak Atas Bukit dengan kau .
Aku rindu nak makan Burger & Jimmy Mok sama-2 dengan kau .
Aku rindu nak lepak Pulau dengan kau .
Aku rindu nak tengok kau Senyum .
Aku rindu nak tengok kau Kenyit Mata .
Aku rindu nak cium Bau badan kau .
Aku rindu nak keluar sama-2 dengan kau .
Aku rindu nak Jalan-2 naik kereta dengan kau .
Aku rindu nak dengar kau cakap 'Goodbye My Baby Lover , Bawa Kereta Elok-2 , Jangan Laju-2 , Dah Sampai Rumah Text B' . 
Aku rindu nak tengok kau rosakkan Selendang Aku .

Okay , semua benda aku rindu pasal kau . Kenapa benda nie msti terjadi . Aku tak kuat nak hadapi benda nie . Ya , mungkin sebab kita berjauhan . Kita tak semesra dulu . Mungkin ini dugaan untuk kita . InsyaAllah kalau kita dijodohkan untuk bersama , kita mampu hadapi dugaan ini . Dan aku tahu ramai yang tak suka dengan kita punya Relationship nie . Aku dah malas nak amik peduli pasal orang lain , aku dah penat jaga perasaan orang lain . Tak perlu lah kau risau tentang keadaan aku disini , Alhamdulillah sehingga sekarang nie aku masih lagi mampu menjaga hubungan kita . Dan berusaha untuk memperbaiki hubungan kita . Seharian tak text & call , aku rasa macam sebulan . Mungkin kau biasa dengan keadaan macam nie , tapi tidak bagi aku . Terasa Kesumbekan kau tahu . Seperti yang kau cakapkan , dulu boleh lah text-2 orang lain . Sekarang nie , tahu pon kau rasa bosan . Tak apa , aku cuba untuk hadapi benda ini . Kbai .

*dalam kereta dekat DownTown Cheras
Aku hanya mampu berdoa agar kau berada dalam keadaan yang baik . Aku disini sentiasa ingat kat kau . Aku sentiasa jaga hubungan kita . Terima Kasih Khairuddin :)





Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment