Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Sunday 4 September 2011

Tak Puas Dohh !

ASSALAMUALAIKUM .

Erghhh , aku nak start sesuatu ayat msti pk bukan main lama . Dari sekolah lagi lah . Nak start karangan . Yee ayat pendahuluan too , makk aiih . Okay , hari ini tak ada apa yang menarik bagi aku . Duduk kat rumah mengadap laptop sampai aku penat . Tapi tak pernah penat pon . Sebenarnya , aku terasa sangat nak balik Ulu Yam dengan kadar segera . Padahal baru jee balik . Sebab apa aku nak balik sana ? Sebab nya aku tak puas raya lagi lah . Siap ada yang call ajak aku pergi beraya . Huaaaaa , nak menangis aku dibuatnya . Tak apa , Watlek Watpeace . Nnt aku balik sana . InsyaAllah tapi tak tahu bila .

Kepada kau yang bernama Kekasih Hati :

Aku cuma nak kau tahu yang aku terlalu sayangkan kau . Yee , aku terlalu sayangkan kau . Mungkin kau tak nampak Kasih Sayang too . Tak mengapa . Aku berharap kita dapat lalui suka dan duka bersama-2 . Jika diizinkan Allah . Semakin hari semakin banyak masalah yang menghimpit hubungan ini . Aku bersyukur kerana aku masih lagi diberi kekuatan ketabahan untuk menyelesaikan perkara sebegini . Kadang kala kau cuba menguji aku dengan cara-2 kau . Ada kalanya apa yang kau uji too tak berjaya . Kau sering mengatakan yang aku nie sepertinya tidak punya perasan . Cemburu lebih kurang . Aku tak suka cemburu membabi buta . Aku tak tunjuk , tapi kalau kau dah terasa haa betol lah too . Gelagat kau di tol hari too . Tidak dapat aku lupakan . Aku tahu kau suka bergurau senda . Aku akan cuba perbaiki kesilapan yang pernah aku lakukan dalam hubungan ini . Aku akan cuba . Tipu lah kalau aku mengatakan yang kau tak pernah buat salah dengan aku . Itu biasa lah brader . Aku dah maafkan . Ramai sangat yang nak kan kau . Err , tipu lah kalau aku cakap aku tak jealous . Tak apa , jealous sikit-2 pon okay . Suka hati mereka lah . Aku malas nak sakitkan hati sendiri . Tak tahu apa lagi nak taip . Mari membuta . Kbai .

Kau kata aku gemuk . Kau hina kee kau puji . 
Takesa pon . Haha . Bagi aku gemuk too comel . 
Aww gedik . Biar lah . Bukan gedik-2 dengan kau pon .
Sayang Kekasih Hati <3
*Dating bertiga di Taman Layang-2 


Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment