Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Sunday 1 April 2012

Sekian lama aku meninggalkan kau :(

Assalamualaikum .

Agak lama aku tinggalkan blog aku nie . Hmm , aku minta maaf sebab dah lama tak jenguk kau . Aku busy sayang . Busy dengan kerja . Dan aku tak ada masa nak bg kau kasih sayang . Maafkan aku yee . Dalam masa yang panjang nie , banyak benda yang jadi kat aku . Haishhh , macam macam lah . Orang buat aku macam ATM dea lah . WTF ! lagi pon memang salah aku . Percaya orang sangat , nahh nie makan dea . Mula-2 aku diam jee pasal benda nie . Sekali kantoi dengan Along . Nahh , dea punya bebel mmg terbaik . Macam mana selalu aku kena bebel dengan mama , macam too lah aku kena dengan Along . Memang sama lah , tak lari langsung . Hmm , benda bukan sikit . Kira banyak lah too bagi aku . Boleh bayar duet kereta dua bulan lah cter dea . Its okay . Belajar dari kesilapan . Apa-2 pon , aku harap orang yang buat aku macam ATM dea too sedar lah dengan apa yang dea dah buat . Kita hidup kat dunia nie , tak lama hoii . Dan , tolong lah langsai kan hutang kau too . Aku pon hidup kat dunia nie nak pakai duet . Kau dah salah orang sebenarnye . Kau dendam dengan orang lain , orang lain yang jadi mangsa . Haishhh , boleh geng dengan syaitan yang direjam too . Tak perlu lah kau nak bangga dengan apa yang kau dah buat . Bangga sebab kau dapat main perempuan ? Macam haram doo . Tak yah nak bangga sangat lah . Mana tahu satu hari nnt kau dapat SIPLIS , haa itu makan dea . Menggaru tak sudah cek abang oii . Dah lah . Aku cter panjang lebar japg , kau mengamuk .

Dulu L , masa mula-2 kau nak kenal dengan aku . Tak putus-2 kau text aku kan . Sorry , banyak kali aku maki kau , marah kau . Nie aku yang sekarang , bukan kaki layan macam dulu . Sudahnye , tersangkut jugak aku dengan kau . Aku pilih kau bukan sebab kau berduit kee apa kee lah . Hati aku dapat rasa kau boleh jadi yang terakhir untuk aku . Itu apa yang aku rasa . Aku tanak terlalu yakin dengan benda nie . Tapi , aku harap kau lah jadi yang halal tok aku . Dah aku berhenti kerja kat Coolblog . Haisshhh sedih noo . Tak dapat minum ice blended free lagi . Its okay . Cukup lah 5bulan aku dok telan benda too sampai badan aku naik mendadak . Berhenti kerja , kena tinggalkan kau L , tinggalkan si kenit . Ohh sangat perit . Kalau umur panjang kita jumpa lagi :)

Ceritanya , aku kena sambung belajar . Mama suruh sambung kan . Mula-2 aku macam tanak . Aku nak kerja lagi . Dah aku tersentap dengan apa yang mama cakap , hmm moh lerr sambung belajar . Aku amek kursus banking kat Interbankers Management Training , Taman Kosas , Ampang . Err , sebelum nie aku tak pernah dengar pon natang nie . Along lah yang soh aku amek kursus nie . Benda nie ada dalam surat khabar . Cari lah kalau korang jumpa . Permulaan kelas , hmm macam biasa lah . Pergi tengah-2 kelas , kenalkan diri masing-2 . Esok baru start kelas . Marii buli budak baru . Hahaha . Jangan nak buli sangat lah . Lambat seminggu jee pon dorang masuk .

Benda nie yang payah aku nak selesaikan . Dalam satu masa sayang 2orang . Aku sayang L , dan aku sayang A jugak . Bukan tamak derr . Hati dah sayang . Puikkk , aku tanak jadi macam dulu . Tinggalkan orang yang sayang aku tok orang yang aku sayang . Walaweyy , perit gila kot . Mula-2 memang happy , sudah nye putus jugak . Nahh rasakan . Aku kalau boleh nak jaga hati dua-2 nie . Grrr , benci benci benci ! Aku cuba buat apa yang bestie aku ajar . Insyaallah Allah akan tunjuk jalan yang terbaik tok aku . Haa , sadis betol . Meh nanges jap . Hahaha .

Err blog yang aku sayangi , sekali lagi aku minta maaf kat kau . Aku memang tade mood nak make-up kau . Tape , ada hari nnt kita make-up cantik-2 yee . Sayang kau !

err , iteww dah gemokk . nak kurus , nak kurus =='

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment