Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Sunday 8 April 2012

Amacam , best kee kena kencing ? HAHAHA

Assalamualaikum .

Mari senyum sampai gusi awak berdarah dulu . Caitt macam boleh . Harini ada macam-2 cerita . Sebelum too kalau kau tak minat nak amik tahu , tolong cepat sikit tekan Simbol X dekat atas too . Okay , selamat tinggal . Mari kita mulakan . Sebenarnya , aku dah plan benda nie baik punya dengan Si tinggi . Siapa Si Tinggi too ? Dea kawan terbaik aku lah [ Effaa Hidzam ] . Dah macam adek beradik dah aku dengan dea nie . Aku plan nak suprise & bagi kepala A basah kuyup kena kencing dengan aku . HAHAHA . Aku amik Eyfa kat rumah dea dan terus gerak pergi The Curve . Err , aku lupa jalan dea . Tah celah mana aku masuk , siap pusing balik nasib baik jumpa . Aku suruh Eyfa call A masa otw nak pergi The Curve . Puikkkk , jadahnya baru bangon tidur . Aku kat dalam kereta dah tergelak-2 mengenangkan perasaan bila A jumpa aku nnt . Good job Eyfa . Kau pandai berlakon . Tapi sorry , tak tercalon dalam ABPH .

Setibanya A ditempat yang dijanjikan . Fakkk , aku tak habis-2 nak gelak . Letih pulak . Amacam , best kee kena kencing ? HAHAHAHA . A , aku minta maaf . Kuyup kepala kau kena kencing . Tapi aku tahu kau dapat attack benda nie . Dah jangan buang masa , masuk dalam kereta kita pergi masuk dalam The Curve . Errrrrr , bapak besar . Finee aku jakun kejap . Nie kali kedua weii aku pergi sitoo . Tak kuasa aku nak pusing satu The Curve . Laparrrr! Pergi tapau McDonald's . Yeyyyyy A belanja . Pastoo terus pegy Taman Layang-2 kat Kepong . Manyakk syiokkkk! Dan seterusnya , menuju ke Selayang Mall . A nak Coolblog pulak . Perut dah penuh weii . Aku jugak jadi tong sampah kau kan ? Puikkk . Meneruskan perjalanan kee Politeknik Sultan Idris Shah a.k.a JUNGLE . Apa lagi , hantar Si Tuan Puteri kita balik kandang lah . Ikut Highway LATAR . Baru nak layan highway , dah kena sound dengan A . Puikkk! Maklumlah , keadaan cuaca yang tidak mengizinkan . Hujan lebat di petang hari . Perjalanan yang amat menyeronokkan . Singgah sungai besar . Mana sungai nyaa paa ? Nak tengok besar mana . HAHAHA . Bangang -.-'

Sesudahnya tiba di JUNGLE , hmm aku terasa hampa . Bersemangat aku nak hantar Puteri nie sampai dalam . Haishhh , Pak Guard tak bagi masuk pulak . Puikkk , asal aku jee tak boleh . Yang lain too boleh pulak ? Jangan nak asal sangat lahh mok , nie kali kedua kau hantar Puteri nie balik JUNGLE . Terpaksalah dea jalan kaki . Byeee baby :[ Aku nak pergi laut , tapi sumpah tak larat . Nak hadap jalan raya tok 2 jam lebih lagi . Hoiii , penat aku drive . Untung kau A dok sebelah relax jee . Macam haraaaaaam! Suruh kau drive , kee longkang lah jawabnya . Puikkk , jalan kecik pon kau nak cucuk angin kee bang ? Nak pancung kereta aku , hambek kau kereta depan nak masuk simpang . Too makan kau sebenarnya . HAHAHA . gelak lagi -.-'

Weiii Tinggi & Keding , Thanks untuk harini . Manyakk syiokkk manyakk happyy maa . Next time aku nak hantar Puteri lain pulak . Err , selasa exam doo . Satu apa pon aku tak baca . Memey gini cara aku . Study last minute , masa exam garu kepala . Okay Sekian . Aku dah penat . Kbai , selamat membuta :)

Okay cun . Baju , gelang , rantai .
TERIMA KASIH A :)

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment