Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Saturday 7 April 2012

Sakit pulak hati kita nie , tersentap hati mak nie nyahh =='

Assalamualaikum .

Minta maaf kepada pembaca yang setia membaca blog aku . Hmm macam ada pulak . Aku tak berapa nak bersemangat sangat nak update blog . Yee tak bersemangat . Tak ada mood . Mana semangat aku , mana mood aku pergi pon aku tak tahu . Jujur , sekarang pon aku tak ada semangat . Haish entah kenapa . Semalam , kelas habis awal . Belajar dua jam jee . Tak belajar pon . Cuma ada presentation . Tapi group aku tak kena sebab dah buat dulu . Melihat gelagat kawan-2 seperjuangan aku , ada yang okay ada yang tak okay . Ehh , biasa lah too . Lepas habis kelas , perut pon dah berbunyi . Terus menuju ke McDonald's . Nahh , memang terbaik . Aku pergi dengan budak kelas aku . Total dengan aku sekali 5orang . Cukup lah too , buat apa ajak ramai-2 ? Buat semak jee . Hmm , seperti biasa pabila gigirl lepak mulalah bergossip . Sesudah mengisi perut , kami pulang . Arghhhh , Jem pulak . Lemau aku mengadap jem . Nak tertidur aku masa drive kereta . Sampai rumah dah masuk waktu maghrib . Sorry harini pencen kejap layan corner . Senja weii masa lalu kat sungai tua . Tak berani aku amek risiko .

Selesai solat maghrib dan isyak , hatiku terdetik nak bukak FACEBOOK A . Aku minta maaf , aku tahu apa yang aku buat nie salah . Sebenarnya , aku mmg suka Stalk FB kau . Dah sedap aku membaca , tetiba aku rasa berangin . Terima kasih perempuan dan A . Tak sangka aku kau buat aku macam nie . Pendapat apa yang kau dapat dari dea . Aku mmg taktahu asal usul perempuan too . Tapi jangan nak sedap mulut cakap aku Gila . Sikit pon aku tak kacau hidup kau . Apahal ? Kau nak A ? Hambekkkk lah . Untung lah kau kalau dea nak . Ingat , memang kau ada hak nak cakap apa pon . Tapi kau too perempuan . Fakkk , jatuhkan maruah kaum kau sendiri . Dan kau A , aku tak sangka dalam sayang kau , kau buat aku macam nie . Sumpah aku tersentap gila babieeee . Opsss sorry termencarut pulak . Aku memang tak ada mood langsung . Terima kasih lah . Mulai harini , aku akan cuba pudarkan sayang aku kat kau . Bukan balas dendam . Tapi lepas nie aku nak amik langkah berjaga-2 . Aku tanak benda nie jadi balik . Sumpah perit gila . Sakit gila hati aku nie . Memang manusia tak lari dari melakukan kesilapan . Aku memerlukan masa untuk pulih . Aku tahu kau akan baca apa yang aku tulis nie . Seperti yang kau tahu , kat sini merupakan tempat kedua untuk aku meluahkan isi hati aku .

Aku minta maaf sebab bagi alasan kat kau yang aku nak tidur awal . Kepala aku dah berat , Hati dah tak ada feel , baik aku tidur dari aku pk benda yang menyakitkan nie . Aku malas nak bagitahu kau . Aku takot aku lantun kau balik . Aku penat . Aku minta maaf . Terima kasih untuk segalanya KAWAN . Hati aku tak reti nak pendam lama-2 . Marah sehari dua sudah cukup . Benda nak jadi , nak buat macam mana . Tapi luka masih belum sembuh . Sekian .

Kak Shida , Kak Syud , Adek Icha 

Kak Diya & Aku . #Gemukkk dol -.-'

Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment