Setiap orang tak lari dari melakukan kesilapan . Berdendam tak mendatangkan apa-2 hasil kepada kita . Memaafkan itu mudah . Melupakan sesuatu itu susah .

Monday 2 April 2012

Kenapa harini tak macam semalam ?

Assalamualaikum .

Alhamdulillah . Harini aku masih bernafas dibumi yang nyata . Perjalanan hidupku harini tidak kurang bezanya dengan hari yang sebelum-2nya . Kelas mula pukul2ptg . Pukul1.40ptg aku dah ada kat kelas . Bagus , seorang pelajar yang berdisiplin . Tak apa sekali sekala puji diri sendiri . Junior aku masuk kelas harini . Maksud aku junior yang lambat seminggu dari aku . Ahh , aku tetap senior . Yang penting , Aku kedua yang termuda dalam kelas . Bermulalah pembelajaran harini . Miss saya minta maaf . Harini saya agak selekeh . Aku pergi kelas pakai ballet harini . Okay ballet yang dah berzaman . Pada mulanya , ketika aku meniti anak tangga untuk menuju ke kelas , hmm aku menyedari tapak ballet aku sangat tidak Good . Hanya mampu berdoa , semoga tapak ballet tak buat hal . Tak ku sangka , tak ku duga , perpisahan yang akan melanda . Tapak ballet , berpisah dengan ballet aku . Saat-2 getir macam nie dea menguji aku . Tape aku redha . Lalu , aku pergi ke kereta dan menyalinnya dengan selipar merah . Masuk nie , dua kali dah jadi benda yang sama . Masin mulut mama . 'Bawak kasut spare , nnt tertanggal tapak kasut ada kasut lain'.

Sejujurnya aku amat merindui mu sayang . Hampir dua tahun kita berpisah . Tapi harini aku dapat jumpe kau balik . Yeyyy , rendu nye kat awak Gitar . Maaf , aku dah lupa chord-2 gitar . Grrrr , kena belajar balik . Mulalah aku dok cari buku gitar . Hmm APTB ==' . Sakit jari nokkk . Dua tahun derr tak main gitar . Thanks kepada the third owner yang telah menjaga gitar aku dengan baiknya .

imissyou Gitar :)

Harini tak macam semalam . Sebabnya , harini aku tak banyak gelak . Semalam gelak banyak . Maaf , penggunaan ayat yang sangat tidak teratur . Terima kasih kepada Effaa Hidzam & Mohamad Nur Nashriq kerana telah membuatkan saya sakit perut di malam hari . Terima kasih banyak .


Terima Kasih , I Love You

No comments:

Post a Comment